Kuuntelen tätä!

Moi, miten menee?

Mulla nyt kiikun kaakun :)

Eilen Aaron ja Elvis tapellut, ja Ellu oli ilmeisesti leikkinyt vampyyriä... Aaronilla on melko syvä haava kaulassa :( mutta ei ne enää silleen tappele :) ja sitten kun olin puhdistanut haavan, otin Ramin kädelle, ja se oli hirrrrmuisen väsynyt. Se sitten nukahti mun olkapäälle, ja minä lepäilin siinä ja vahingossa itsekin nukahdin! 

...Älkää nyt vielä säikähtäkö!

Koska sitten siskoni oli tullut huoneeseeni ja löytänyt Ramin häkin vierestä... Tänään kävi sitten jollain tasolla samantapainen käänne... Olin erottanut Aaronin ja Elviksen ja Aaron oli hieman rikkinäisessä häkissä, joka oli melko helppo avata, ja kun olin ollut koulussa niin pikkuinen oli ikävöinyt suuresti kavereitaan ja avannut häkin ja mennyt nukkumaan muiden häkin päälle :|

Aluksi säikähdin ja huusin, kun luulin että kissat olisivat käyneet huoneessani, mutat sitten katsahdin häkin päälle... Nyt päätin, että toka kerta toden sanoo, alan nyt tästä lähtien pitämään poikia vapaina, osittain. Ne saavat olla vapaasti huoneessani mutta yöt ja kouluajan he viettävät häkissään. Se näyttää toimivan, ovat jo n. 2 h tuossa opetelleet! ;---)

...Ja uudet lukijat: minä puhun rotista :D Ja tuota ööh. Jos kuvittelet sen ihmismuodossa niin voi ehkä vaikuttaa jokseenkin öh. pervolta...(?)

Ainiin ja apua: Siskoni on koulukiusattu ja today jotkut hänen luokkalaisensa jätkät huuteli mun nimeä mun perään! Siis ei siinä mtn mutta kun käännyin, niin ne vain nauroi! Ja ei siinäkään mtn mutten tunne niitä ja MISTÄ HELEKUTISTA NE TIETÄÄ MUN NIMEN?!

"i don't need love looking like diamonds!" - Ke$ha - $L€@ZY

:D

OMG! 

Rami ja KaneliPulla oli repinyt heinät nyt ja siitä muovista tuolla häkissään onnellisesti tekee pesää! Haen niille kohat vessanpaperia...

Öh,höh,höh... Moimoi<3 :)

~Vekku, Ke$ha & Pojat (=rotat)