Huomenta, joohh heräsin n. 1-2h sitten, joten tää on vielä aamua mulle. Muistitteko siirtää kelloja ?

Oih, Kasperi ja Timppa (kissat) nuolee ja halii toisiaan♥♥

Ne on niin sulosia ;---3

Ja nyt ne hyppäs pois. Siis joo, ne oli tossa läppäripöydällä mun ja läppärin vieressä :---D Believe it or not.

Ois pitäny ottaa kuva...

Ooh, minätaastakerruin, minätaastakerruin...

Ainiin, kohta on taas Keskiviikko ja ARVATKAA mitä silloin tapahtuu! Skins jatkuu. Viimeks se Freddie kai kuoli(?)

Äääh, yhyy, jos kelloja ei ois siirretty, olis kello nyt 12:44. Ihan tyhmää!

20.4. me mennään sinne öö luokkaretkelle Ouluun♥ jee ;---D

Mä näin muutes aika jänskää unta...

No siis kun eilen matkalla olin ostanut Huppa Puppa purkkaa, niin siinä kun on se tarra, ja kun olin ottamassa sitä ja liimaamassa peiliin (Joo, peilissä on mun kokoelma♥) niin huomasin sen tarran olevan repaleinen D': Sitten suutuin ja aloin mököttämään.

No ei olis kivaa, jos se tarra OIKEESTI olisi repaleinen.. En muutes tiiä millanen se tarra ees on...

HEI Timppa tuli taas tohon, ottaisinko kuvan ?

Kyllä, ei, kyllä, ei, kyllä, ei, kyllä!

Ei. Se hyppäs pois D----;

Kasperi tuli tohon! Ottaisinko kuvan ?

Kyllä, ei, kyllä, ei, kyllä, ei, kyllä!

Kyllä, tossa se läski vielä on!

;---3 ♥

Nyt otin monta ihanaa kuvaa Kammeli nuolemassa minun vanukkaan (=aamupala) jämiä!

Uuuh, pitää muokkailla itseni pois ja vuolaa, siinäs läski, oottakees hetki :----D

Tosin ei teidän tarvitse...


Muokkailtu: Sumopaintilla
Anteeksi, minä siellä hyvin aamuisissa tunnelmissa sumennettuna, hiukset sekaisin ja ilman mtn meikkiäkään yms. (En minä kyllä käytä säännllisesti meikkiä mutta silti!)

Eikös meidän Kammeli (=Kasperin hellittely nimi) olekin suloinen?♥

Meni vain 15 min tuon kanssa tapellessa :---D

~Vekku, Kasmu & Vanukas♥

p.s. Kello on jo 14:04, mulla meni yllättävän pitkään tässä, aloitin 13:40 :---D