Yhyyyy! 

Torstai:

Aamulla, nousin sängystä ja lähin vessaa päin ja polvet petti alta. Noh, nousin takasin ylös, harjasin hampaat yms. ja menin pukemaan ja polvet petti uusiks. Sattu ihan hirveesti! Sitten menin sängylle istumaan ja suoristin jalat ja kipu katosi ja kohta olin unohtanut jutun kokonaan.

Liikuntatunnin jälkeen: En voinut enää suoristaa mun jalkoja kun polviin koski niin paljon!

Myöhemmin: Kerroin iskälle ja se vaan nauroi mulle (Se ei uskonut mua!)

Ilta: Olin jo ruvennu nukkumaan ja sitten heräsin joskus yöllä johonki aikaan ja sitten huomasin että awh, fuck polviin koskee ): Soitin iskälle ja se käski ottaa särkylääkkeen. Otin ja jatkoin unia.

Perjantaiaamu:

Olin jo noussut ja silleen ja polviin koski jälleen. Olin laittanut takin päälle ja iskä oli jo soittamassa lääkäriin.

Niiden keskustelu:

Iskä = 1, Lääkäri = 2, minä = 3

1: Haloo, [iskäni nimi] täällä, tuota noin, minun tyttäreni polviin on koskenut viime aikoina, eikä pysty suoristamaan...
2: Ahaa, milläs tavalla se koskee?
1: Vekku, millä tavalla se koskee?
3: No, kun siis suoristaessa ja siis noh, en osaa selittää!
1: Niin siis vaan sattuu kun suoristaa
2: Joo...
1: Polviin siis sattuu.
2: Joo, no tuota varataan aika tyttärellenne kello 12:ksi.
1: Joo, hienoa!
3: OHMG, sä nolaat ittes tolla 'hienoa'-sanalla...
1: Saakos Vekku mennä kouluun?
2: Ei, katsotaan ensin mikä niissä polvissa on ja sitten vasta voi.
1: Niin, jos siellä on jotain vakavaa...
3: Whaat did I hear? *Otan jo takkia pois*
2: Okei, jotainjotainjotain
1: Joo, hienoa, hei!
PIIP PIIP PIIP
3: Siis mitä?
1: Joo, siis mene takasin nukkumaan, et sinä kuulemma voi kouluun mennä...
3: Okei... Ö___ö

Lääkärissä:
2: Otapa pitkät housut pois, niin minä tulen kohta takaisin! (BTW, mieslääkäri... :D)
1: Laita ne farkut vaikka tuohon..
3: Ookkei, *ottaa farkkuja pois*
1: Se tulee varmaan kohta...
2: Hyvää päivää, minä olen [Jokuenmuistasennimee] ja kuinka voisin auttaa?
Hetken hiljaisuus. Iskä on avaamassa suutaan.
3: NIIIN, siis mulla koskee polviin ja eilen en voinut suoristaa niitä ja tänäänkin on koskenut ja...
2: Niin siis millä tavalla koskee?
1: Vekulla saattaa olla jotain kasvukipuja...
2: Aivan...
3: Aijaa..
2: No, tarkistetaan. Eli, mene makaamaan tuohon (pelottavannäköiseeensairaalasängynnäköiseen) sänkyyn.
3: Okei.
2: Tarkistetaanpa, sattuuko tämä *vääntelee mun polvia*
3: J-joo...
2: Okei, no sattuuko tämä? *Vääntelee eri tavalla*
3: E-ei..
Lääkäri tekee noita vääntelyjuttuja hetken...
2: Okei, ei ainakaan vaikuta nestettä olevan, eli ilmeisesti johtuu noista kasvukivuista...
1: Okei, selvä.
2: Nyt voit laittaa housut jalkaan.
3: ok.. *laittaa farkkuja jalkaan*
2: *selittää iskälle jotain*
3: *Laittaa farkkuja  VAIVALLOISESTI jalkaan*
1: *sanoo jtn*
2: Vekku ei sitten saa lenkkeillä tnään, eikä muutenkaan rasittaa polvia. Ei saa liikkua kuin pieni matkoja (meinas varmaan olohuoneesta jääkaapille :D) ja annetaan tulehduslääkettä, sitä ei saa ottaa kuin 2 kertaa päivässä, bla bla blaa!
jne.

Sitten me mentiin kotiin, menin faceen, laitoin mammalle hyvät synttärit (Sen syndet on aprillipäivänä :-} ) ja sitten tein jtn randomia.

Niinuska tuli meille yöks, vaikka oltiin jo aiemmin sovittu toisin, mutkun en saanut rasittaa polviani, niin tehtiin siis näin. Leikittiin rottienkin kanssa ja kaikkee..

Ja onnistuin taas suututtamaan kaikki. (Kyllä, Oops ja Jossu ovat mulle kaikki kaikessa :D) (No ei ihan. :D)

~Vekku. Huh, huh, I'm fucking idiot :D

P.S. Se kissanpennun ettiminen ei oikein oo sujunu...
P.S.S. Oon jotenkin in lööv keshan biisien kanssa :D
P.S.S.S. Teen Pettyyn ekan osan kohta! (www.lc.petty.vuodatus.net)
P.S.S.S.S. eiköhän nää peeässättelyt riitä?
P.S.S.S.S.S. EI!
P.S.S.S.S.S.S. Oon muuten Stardoll royaltyssä. Josset tiiä mikä se on niin haista :D No ei, voin sitte selittää jos joku kysyy. Moimoi<3