I'm coming home, I'm coming home, tell the world that I'm coming home. Let the rain wash away all the pain of the yesterday, I know my kingdom waits and they've forgiven my mistakes. I'm coming home, I'm coming home, tell the world that I'm coming home.

Laulu kertoo varmaan mun elämästä ;o (ainaski toi kertosäe!)

 = Olen tulossa, tulossa, kerro kaikille, olen tulossa. Sade huuhtoo, minkä sotken, eilinen on mennyttä, Koti musta huolehtii, eikä välitä virheistäni. Olen tulossa, tulossa, kerro kaikille olen tulossa (kotiin).

-*-*-*-

Tämä ei ole parhaita päiviäni...

- Heräsin väärällä jalalla ;/

- Eräs pettää lupauksensa, jonka ehtona oli että välit katkeaa...

- Väsyttää, itkettää, surettaaa, ärsyttää....

Ja koulumatkalla kotiin auton radiosta soi Hayley Williamsin ja B.o.B.in Airplanes... Made me cry, mutta onneks iskä ei huomannut.

- - -

~Vekku

P.S. Kertokaa, mitä pahaa on itserakkaudessa?