Kiikonkokku meni nii nopee ohi, et ei sit siitä mtn.

Kasperi vähä leikkii tossa mun vieressä, + oon pöytäkoneella, jolla tää kirjoittaminen on tuskaa -_-'

Ei nyyh sain toisen tilaisuuden siihen luokkaretkilappuun ja damn mä jätin sen kouluun D:

Nojaa, pääsempähän kirjoittelemaan kaunoa~

KEVÄT on tullu and it means that murkut on heränny. Eti wikipediasta mauriainen - hakusanalla ja ymmärrät mua ;)

noei et voi koskaan ymmärtää sitä tunnetta aamulla kun heräät ja painat jalan maahan ja pari murkkua liiskaantuu ja iskällä ihana tilanne (josta ei sit sen enempää) ettei voi VIELÄ ostaa murkku dödöjä D:

Olin Oopsin luona ja asennettiin sille sims 3 :)

Ollaan taas innostuttu siitäkin :D

Mä tein mielenkiintosen perheen tunti sitte simssiss... mutta ottamani kuvat ei tallentunu (näköjään) joten random sims 3 kuva...:

... ei toi varmaa kellää näy?

Mut anyways meen suihkuun yms!

MOImoiMoi!

^Vekku^