Olen harkinnut hankkivani unelman.

n. 20 min sitten keksin sen :)

Aion tehdä jonkinlaisen teoksen, jonka nimeksi tulee "Jos Titanic olisikin kääntynyt" eli jos titanic-laiva olisi huomannut jäämöhkäleen tarpeeksi aikaisin...

Ajattelin että siitä tulee pidempi projekti, ja eka suunnittelin elokuvaa mutta vitut minä mtiään semmosia :D Nyt varmaan joku maalaus?

Täytyy ensin opetella maalaamaan !

...

Päivän tapahtumat olivat ah niin ihanat etten ala edes päivittelemään.

...

Rottaset olivat innokkaasti vastassa kun VIHDOIN ehdin heitä huomioida ! :D

Iloisina pomppivat häkissään, kun annoin lisää sitä ruokaa niille.

...

Oops on alkanut puhua jtn slangia. Whatever jos Oops nyt luet tätä, mutta mun mielipide :D !

Se on ärsyttävää :D 

Eikun vakavasti. ._.

Ja outoa. Sitten se puhui epäselvästi. Vetäny varmaan jotain. Näki "metsässä" jtn ukkeleita (?) :D Okei, nojaa, ei ole minun homma ottaa selvä sen oudoista tekemisistä :D

Ja siis Oops, jos nyt loukkaannuit niin ._.

...

En jaksa tehä mitään. Ärsyttää kaikki. Kaikki suuttuuu mulle. En tarvii syytä ! Antakaa mun pliis olla mikä mä oon ! Jos ei niin ei. Emmä oo olemassa sitä varten, että viihdyttäisin jokaista. Ite asiassa mun ei tarvii olla kenenkää mieliks. Jos vihaatte mua, vihatkaa. Kiinnostaako mua? No ei. Ärsyttääkö mua? No ei. Häirihteekö mua? No ei. Vituttaako? No joo, koska tulee tunne että mua syrjitään. Think about that, lukijat.

No siis eikai siinäkään mitään.

Ja sitten mun omatunto on alkanut laskea. Eieieisaa. Minun pitää olla itserakas ! Koska se minä olen.

En saa vihata itseäni. Ei. En saa. EN. eieeiieieieieiei.

Ei sitten tullu tehtyä tänäviikonloppuna sitä osaa Pettyihin. Nojaa. -.-

...

Meen syömään sipsiä. Huoh.

- Vekku :)