Mistä lähtien minusta on tullut vihattu? Inhottavia kommentteja, vaikka olen kuka olen. Johtuuko tämä nyt siitä Oopsin bloggailusta? Me riitelemme välillä, välillä vähän useammin YMS. mutta toivon, ettei hän ole kuitenkaan niin vaikutusvaltainen. Minä "häivyn" kokonaan netistä, jos tämä jatkuu, sillä en ole toivottu. (Toisaalta vaihdan vain nimimerkkiäni...) Aloitan alusta. Poistan blogin seuraavan ilkeähkön kommentin jälkeen. Odotan max. viikon ilkeän kommentin jälkeen ja POISTAN blogin. Teen tästä kai oman, siis yksityisen. Jolloin kukaan ei voi lukea.

Minulla on jo OIKEA päiväkrija hankittu jonne kirjoitan kuulumiseni. Se tuntuukin rennommalta, kun ei kukaan ole kertomassa kuinka pitäisi toimia.

En ole normaali, minut on kasvatettu vain näin. En sano, että minut olisi kasvatettu huonosti, olen tyytyväinen itsestäni, mutta käsittäkää että itserakkaankin omatunto pystyy laskemaan. Kohta olen nyyhkunvihaanitseäni-henkilöiden tasolla, enkä sitä TODELLAKAAN halua. Olkaa viisaampia, minä en ole viisas, mutta jos et tykkää, älä lue! Tiedän että 86% lukijoista on päätynyt sivustolleni Oopsin sivustolta, jossa minusta ei aina kerrota hirveän hienostuneeseen sävyyn.

Siinä kai kaikki...

- Vekku